tisdag 9 mars 2010

Vichy aqualia thermal

Jag fick ett prov förra veckan på Vichy Aqualia Thermal light som ingår i deras fuktvårdsserie föär normal/känslig hud.

Jag anser ju inte att jag har känslig hud, men jäklar vilken torris man har blitt nu när vädret slår om!
Krämen kan användas som dag och/eller nattcreme. Och den innehåller -som alla Vichyprodukter - thermaliskt källvatten från Vichy som ska lungna och stärka hudenKrämen är jättebra! Den är mycket, mycket lätt men ger fukt och smidighet hela dagen. Men det som gjorde mig lite förvirrad är att den luktar JÄTTEMYCKET parfym!! Tung blomdoft liksom. Det är inte riktigt det som jag förknippar med "källvatten" och "känslig hy"
Men förutom det så känns det att det är en kvalitétskräm och den håller vad den lovar med att "ge en låntidsverkande återfuktning av huden"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar