tisdag 2 mars 2010

Produkttest: Cinique Mascara

Clinique high inpact curling mascara blev min, för att min kompis - "Fia-fjärten" - inte gillade den. Jag tackar och bockar och tar emot. Gratis är ju som bekant mycket smakfullt. Jag kommer inte ihåg vad hon gav för skäl att inte gilla denna underbara mascara, men vi har ju alla så olika behov. Hon har rejält långa ögonfransar till skillnad mot för mina som är korta och krumma.
Upplevelsen av denna mascara är

Fördel: Den fläskar på jättemycket färg på ögonfransarna. Har man böjt dem innan så känns det som att "böjjen" sitter kvar under dagen. Fransarna blir mer tjocka än långa och den sitter STENHÅRT.

Nackdel: Den sitter STENHÅRT! Jag fick använda mig av två olika ansiktsrengöringar för att få bort den häromdagen, och igår fick jag använda mig av eye makeup remover. Det är säkert HELT normalt för människor att använda sig av så mycket rengöring. Men jag är lat och vill att allt min smink ska tas bort OCH min hud ska rengöras OCH peelas och vårdas med samma ansiktstvätt. Men det är ju bara jag.

Nu kan jag ju inte avslöja priset eller var man kan få tag i den iom att jag fick den. Men där man kan hitta Clinique kan man nog hitta denna.


Betyg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar