onsdag 24 mars 2010

Den maximala faktorn

Det verkar som att alla mascaror nu kör på antingen fibrer, fals lash-snack, eller båda två.

Lanserad redan i Januari 2010 kom denna - Lash Extention Effect Mascara!

Jag har inte hunnit testa den, men det kommer ett stort mascaratest inom kort här i redaktionsbloggen!

Det nya med denna mascara är att den har den LÄNGSTA borsten som MaxFactor någonsin har använt till sina mascaror och den bygger på en ny mascaraformula som ska ge en "dramatisk ökad längd från inre till yttre ögonvrån."

Borsten heter "SmartBrush" och den är avsmalnande och ganska hård. (Vad påminner DET om, hmm =) ) och detta ska göra att den förlänger utan att klumpa.

Finns i 2 färger, svart och brun.
(Jag ska nog skaffa mig en brun mascara...det vore kul att testa. Jag är så insnöad på svart.)



(Naggelack från MakeUpStore i en....rosa färg...sorry! - den är inte från årets kollektion tyvärr)

Lash Extention Effect Mascara - drama without the drama! (haha! bravo!)
rek.pris: 175 kr
(Återkommer med betyg när jag har testat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar