onsdag 24 mars 2010

NEEEEhheeejeeeeejjj.......

Åh! =(
Jag har med mig en "nödsminkväska" varje dag i min dataväska som jag tar med till jobbet. Där har jag lite puder, rouge, läppstift och min bästa ögonskugga - man vet ju lixom aldrig när man behöver en rejäl "touchup"

Bästa ögonskuggan är en skugga från Clinique som jag tror att jag fick med som extra bonus då jag köpte en massa Clinique-produkter. Den består av en ljus, skimrande ljusbeige färg, och en mjuk orange/terracotta färg. Perfekt för en snyggt skuggad vardagsmake.

Men igår när jag skulle använda min bästa ögonskugga....då såg den ut såhär...

Uhhuuuhuuu....kan man använda klister??? Går den att räddas??

Var kan jag få tag i denna igen då det var en giveaway? Uhuuuuuu....=(

Tips? Råd? Idéer?
Eller ska jag bara växa upp och komma över min förlust?

1 kommentar:

  1. Det är bara att pressa om den. Det finns bra förklaringar på Youtube. Det behövs lite alkohol(kommer inte ihåg vad den heter) som man köper på apoteket. Det är vädligt enkelt och skuggan blir som ny igen.

    SvaraRadera