måndag 8 mars 2010

Lycklig i blom!

CLINIQUE HAPPY IN BLOOM!Just när man har börjat förtrösta om att våren faktiskt existerar drar Clinique ut alla bromsar och skapat en blommig, vårig, skojig doft - Happy in Bloom!

Enligt pressmeddelandet: "Med sin fräscha, blommiga doft framkallar den minnet av en frostigt fräsch vårmorgon med en aura av daggfyllda blommor"


Daggfyllda blommor på en frostig vårmorgon - den bilden du! =)

Jag brukar ha lite svårt för blommiga dofter, jag är mer en mysk/sport/lätt vanilj-tjej. Och Happy in bloom är verkligen mycket blommig och på gränsen till tung - men den fungerar OM MAN INTE TAR FÖR MYCKET (vilket jag just gjorde) Det känns som att jag sitter mitt ute på en sommaräng...eller va? Klagar jag? inte meningen =)

Men, god, blommig, och mycket, mycket vårig!
I butik den 26 april, begränsad upplaga och rek ca pris 295 kr för 30 ml

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar