onsdag 24 mars 2010

Jaaaahhhaaahahaaa.....

Jag får trösta mig med det fina utskicket jag fick från MaxFactor sålänge och inte tänka mer på ögonskuggan.

Vibrant Curve Effect Lip Gloss lanseras i butik i april 2010 och kommer ha ett ca pris på 115 kr.
Ett läppglans för det priset bör hålla vad det lovar!

Applicatorn är av slaget "ShineSculpt" och är platt, vinklad och liksom formad som en fot med en socka på. Den är utformad så för att förmodat bättre nå och förstärka läppkonturerna och förhöja färg och fyllighet.

Läppglanset ska kombinera högsta glans med lägsta viskositet. En formula som ska vara lätt att applicera och eliminera "klisterkänslan".
Vibrant Curve Effect Lip Gloss kommer att lanseras i 16 färger som alla är skapade i samråd med Pat McGrath, som är MaxFactors internationella MakeUp artist.

Läppglanset jag fick är av färg 15 och heter Intuitive.
Den är lätt att applicera och jag håller med om att det inte finns en tillstymmelse av "klisterkänsla". Det känns som att jag har ett vanligt, vårdande lyspyl på mig.

Tyvärr är färgen lite VÄL diskret för mig. Det ser nämligen bara ut som att jag har lypsyl på mig också - lite glansigare bara. Men det sitter bra och ser bra ut, även om det inte riktigt syns...
Det som är mycket mycket tilltalande för mig är en sådan enkel sak som doft/smaken. Mmmmm Melon! och en GOD melonsmak! Inte speciellt konstgjort utan bara gott.

Vibrant Curve Effect Lip Gloss - puts your curves in the spotligtht
(skön slogan nu såhär inför beach 2010...)

Betyg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar