tisdag 2 mars 2010

Säker är det nya sexiga!

Skönaste rubriken någonsin!


Ja, jag vet, det blir lite mycket Clinique idag, det är inte meningen. Men jag fick just deras nya produktpresentationsblad med sommar 2010 färger och härligt gula förpackningar med solskydd!

Cliniques SolarSmart Technology skyddar huden mot UV strålar, den ska inte fetta av sig, den är oljefri och avvisar vatten och sveda och den kloggar inte igen porena samt så kan den användas på känslig hud! Verkar vara årets sol-superprodukt!

Dessutom så utkommer Clinique med ett solstick med faktor 35.

Priset är jättehögt, men - och nu är det moraltanten som talar - SKYDDA DIN HUD!
Jag är 28 år, rynkig och fläckig bara för att jag sket i att smörja in mig under alla sommardagar i solen i min ungdom. Man blir brun ändå!

Makeupkollektionen - Brandied Bronze -
för sommar 2010 går i brun/bronze turkost och rosa. Härlig medelhavskänsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar