tisdag 2 mars 2010

Kreativ Blogger


Jenaette på bloggen Go Green - hudvård och makeup har nominerat 3tjejer.se redaktionsbloggen till Kreativ Blogger och jag antar utmaningen genom att lista 7 saker om mig själv och sedan skicka utmärkelsen vidare till 7 andra bloggare.

1. Jag är galet bra på att knyta upp/reda ut knutar.

2. Jag är inte speciellt intresserad av mode och kläder. Jag har bara på mig det jag tycker är bekvämt. Däremot är jag ju ohälsosamt intresserad av ansiktsbehandlingar, smink, hårvård, nagellack och sånt skoj.

3. Jag är ganska dålig på att kontrollera mitt ohämmade kontrollbehov.

4. Jag äter mer än gärna bara popcorn till middag.

5. Min hemliga karriärsdröm är att få arbeta i en videobutik.

6. Jag älskar att vara rödhårig, vilket jag blev när jag blev less på att vara blondin och behöva färga om rötterna hela tiden. Lite visste jag då att vara snyggt rödhårig innebär minst en eller två toningstillfällen i månaden.

7. Jag kan utan större problem, trycka 3 hemmakokta, norränska paltar MED smör!

Mina nomineringar går till:

Carina Udd - jättebra blogg om skönhetsbranchen "på riktigt"

TV3 bloggen - Jonna är en av de roligaste bloggerskorna jag vet. Galet kul

P'ssion - Emelie skriver jättebra om en massa skönhetsprylar

Olof Nyberg - killen med klass! Förtjänar att uppmärksammas!

MakeupJunkie - jättefin blogg!!

Och en otippad blogg som jag inte har några som helst problem att erkänna att jag läser varje dag, goooo Kissie!
Och min favorit som redan har blivti nominerad Kicki Norman - Daisy Beauty. Bästa bloggen (förutom min såklart!)

Kopiera och klistra in loggan, lista 7 saker om dig själv, lista sedan 7 andra bloggare du vill nominera och lämna ett meddelande på deras bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar