torsdag 11 februari 2010

To Love or not Love - från Davines


Mje...jag är tyvärr inte alltför inmponerad. Och tro mig, jag ville verkligen BLI impad!

Asså, det fungerar typ som ett shampo och balsam ska göra. Men inte så mycket mer. Jag är jätteledsen men FÖR MIG! (notera - det är stooor skillnad på alla hår) så gjorde LOVE från Davines inte så jättemycket. Men mitt hår ser exakt ut som Peggy Bundys, så det är inte många produkter som biter på det =)
Jag ger det gärna en chans till!

Jag rekomenderar därför alla att iallafall testa. Orsaken är att dessa produkter är ORGANISKA och extremt MILJÖVÄNLIGA. Det tror jag är någonting som kommer starkt. Miljövänliga förpackningar och organiskt innehåll. Där ligger verkligen Davines i täten med genomtänkta produkter som är lyxiga men miljömedvetna! Hurra Davnines! Mer sånt åt folket!


Betyg:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar