onsdag 17 februari 2010

Goldwelligt bortskämd!

Jag har nog blivit aningen bortskämd när det gäller att komma tillbaka till kontoret efter ett möte och mötas av en presentkartong på mitt skrivbord =)

Och när man öppnar den döljer sig en vääääärld av sköna överraskningar:

För Färgat hår - vad nu Hanna-Sara på Goldwell har fått för sig att mitt hår är FÄRGAT! Det är ju huuur naturligt rött som helst! (....naturligt....från en flaska)

Double boost rootlift spray - detta ser jag fram emot att använda! Och ett Gel med ett skönt namn: Lagoom Jam!

Ta inte för mycket på mackan! Lagom sylt räcker! hahah

Den sista bilden då är ju rätt tydligt för män - alltså var den till min chef. Jättekul när det står "thickening shampoo", haha, han är 54,5 år gammal och ser ut som Kalles Kaviar-killen! Huuur mycke hår som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar