måndag 22 februari 2010

Elie Malki - The man in the mirror

Hela dagen (nästan) har vi spenderat på frisörsalongen No Limits by Elie Malki på söder i Stockholm. Vi har spelat in reportage där vi ska följa Elies väg till den stora Elmia-galan i Jönköping i Mars. Det är mycket som ska förberedas inför galan, och det är också mycket som skall förberedas inför en inspelning. Här nedan dirigerar jag vilt mästaren Peter Wester.Första intervjun sätts upp. Den söta stylisten Maria Bertling berättar om sin roll på Elmia.

Lite klippbilder skall tas....

Elie Malki himself stryker runt i butiken och ser glad ut!

Andra intervjun. Killen med det ascoola namnet Kidega Carlsson (hans mellannamn var dessutom Karl) är digital producer för Elies del på Elmia galan och visade upp ett och annat spännande som jag inte tänker berätta om...ni får kolla framöver på 3tjejer.se!

Jag kan vara bossig, men ibland blir man själv runtbossad...närå! Ba skojja Tess! Det var bara en skön actionbild från inspelningen =)

Sen var det dax för min stora entré och på med sminket för guds skull...

Klipp klipp klipp. No more Peggy Bundy for YOU!!
Tur att jag var så upptagen med att snacka med Elie...annars kanske jag hade protesterat när jag såg HÖGEN med rött hår på golvet!
Det såg ut som en orgie från 70-talet som har gått mycket fel....
Och resultatet? Tja, hur dåligt kan det bli när Sveriges bästa frisör år 2009 har satt saxen i håret på en? Men ni mina vänner får vänta och se tills resultatet kommer ut på 3tjejer.se!

1 kommentar:

  1. Vad synd att jag inte var kvar så att jag fick se hur det blev! :)

    SvaraRadera