onsdag 3 februari 2010

Deborah Colour Copy Nude Perfection

I morse damp det ner ett kuvert med mitt namn på, addresserat till 3tjejer.se.
I kuvertet låg det 1 CD, ett pressutskick och en foundation! Faaan va naaajs =)


Fondationen heter Colour Copy Nude Perfection från Deborah och företaget Tradebanco. (Tack Karin!) Min kollega Maren tryckte genast ut en stor klutt i sin hand och kladdade den över mitt fejs och konstaterade att det var en perfekt färg för mig.

Liiiite svårt att säga om det passar eller inte då jag hade en massa smink under, men jag ska ta hem den och testa på naken hud under veckan. Men vad jag märkte var att den var väldigt täckande och verkar mycket dryg för jag kunde smeta och smeta och smeta av den klutt som sattes på mig. Verkar lovande!

Det jag inte gillar alltförmycket rent spontant var att underlagscremen doftar mycket starkt av parfym. Men vi får se hur det artar sig när jag testar den "på riktigt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar