torsdag 25 februari 2010

Rött, skumt och moussigt

Jag tror alltid att jag drömer en aning när det kommer in ett bud genom kontorsdörren som frågande tittar runt och säger "3tjejer.se?"

Det hände nyss.

En brun kartong med vitt tejp runt och loggan GOLDWELL tydligt skriven i svart text med röd ruta.

Jag SLLLIIIITER upp kartongen och skriker
"-Men öppna då! FORTARE! Jääävlaaa teeeejjjp!!!" (Och Ja, det är åt mig själv som jag skriker)

Så går lådan upp, och under några luftkuddar så hittar jag följande:
2 flaskor med Goldwell soft color 7KG skumtoning
2 flaskor med Goldwell soft color 6R skumtoning
Coolt!
Jag har aldrig använt mig av skumtoning, men varje flaska ska räcka till 5-6 användninstifällen och man ska applicera detta på blött hår, låta verka i 5-15 min och sedan skölja ut noga. Jag fattar inte hur detta ska fungera men jag är meeeget spänd på att testa!

P.S Hanna-Sara. I love you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar