tisdag 16 februari 2010

Fettispresent!

När jag kom tillbaka till kontoret från ett FANTASTISKT möte med Goldwell står denna lilla skapelse på mitt skrivbord:


Runt omkring svärmade en hel hög med kontorspersonal som i kör mässade: "-öppna, öppna, öppna"! (Nja, så var det kanske inte, men nästan)

Men jag öppnade iallfall!

Mmmmmmm! Schwarzkopf visste PRECIS vad jag ville ha på fettisdagen! En Semla! Och en inbjudan såklart till Schwarzkopfs årliga presentation av vårens heta hårtrender och produktnyheter. (Det står inte VAR detta event hålls dock...)

Schwarzkopfs Sverigechef Klas Belinder har berättat exakt HUR duktiga hans personal och frisörer är på att förutså kommande trender inom hår. Så jag ser mycket fram etmot denna presentation - mycket för att jag VERKLIGEN måste klippa mig...

1 kommentar:

  1. Kan intyga att den smaka mycket gott

    //Tess (på redaktionen)

    SvaraRadera