onsdag 10 februari 2010

Love från Davines




Imorgonbitti ska jag testa shampo och inpackning från Davines (uttalas Davi-ness).

Love serien är för "harsh & frizzy hair" - och det tror jag passar mitt knallröda, extremt slitna, torra och tjocka nordiska hår. (Hoppas jag, egentligen vet jag inte vad som menas med harsh hair)

Love Conditioner innehåller nåt som heter "borage oil". Om man googlar det så får man fram att det är en olja som utvinns ur kärnor för att motverka artrit - artrit är typ inflammation i lederna.

Love Shampoo (shampot? stavning?) - innehåller "fig-extrakt". Asså Fikonextrakt? Är inte det sånt man ger gamlingar på långvården för att de ska bajsa bättre?

Så, imorgon kommer mitt hår att ha väldigt mjuka leder och en extremt rensad tarm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar