lördag 16 januari 2010

Kick off - Kick in!

Vi är en massa sköna människor och företag som ska samlas under samma tak här på kontoret.

I fredags hade vi en liten "Kick-in" där vi alla mös, drack vin, åt kex, drack vin, snackade, drack vin, lärde känna varandra, drack vin, skålade och drack vin.

Lite förvirrad upptäcker jag att jag tillsammans med två nyvunna kontorsbruttor lämnar lokalerna vid elva-snåret. Det var en bra Kick-in!

Och JA, det fanns alkoholfria alternativ som tydligt syns här på bilden! (det fanns hushållspapper också, men det skryter vi inte med...)

Jag tänker INTE ta på mig någon cred för många av dessa bilder (och absolut inte för de 24 bilder som jag snabbt kasserade) för min kamera blev nämligen kidnappad av en söt liten tjej i 5-års åldern som skrattade grovt varje gång hon tog en bild på mig...

Jag har märkt att alltid när man tar bilder på fester så ser det så HIMLA tråkigt ut. Men det var det inte.




Och här kommer hushållspappret igen i förgrunden....

Pappret användes flitigt...


Företag som var med och festade var: SunTower Communications, Bring it to life.com, SveaTv, Troja Television (asså chefen Tony) 3tjejer.se (såklart!) och en massa sköna egenföretagare så som underbara Ann och sköna bönan Gabriella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar