tisdag 8 december 2009

Sminkplats

Min sambo är vansinnig på mig för att jag sitter i fönstret och sminkar mig.

Men han är kille och han förstår liksom inte att ljuset i badrummet är skitdåligt och att om jag sminkar mig i fönstret i vardagsrummet så kan jag se på morgonTV och äta frulle samtidigt. Som kvinna måste man ju multitaska - alltid!

Såhär ser det ut i fönstret, inte är det så illa väl? Det är ju många snygga, nya produkter med!



En liten betänklighet som jag har är iof vad våra grannar tycker om att se mina "sminkminer" tidigt på morgonen...men det bör lära dem att inte snoka i våra fönster, möhöhöhöhhö!

2 kommentarer:

  1. Sitter du och "enhandsgrepprollar" i fönstret också. Vad har den taskiga badrumsbelysningen med en roll iarmhålan att göra:)

    SvaraRadera
  2. kanske vill ha alla grejor på samma ställe? eller kanske bara vill visa grannarna sina sminkminer? ;)

    SvaraRadera