måndag 26 oktober 2009

Bluff eller Bitter Sanning??


Ett hett ämne i Sverige just nu, med all rädsla för svininfluensan, är förstås vaccination. Ska man vaccinera sig eller ej?


I all denna vaccinhype har en video ploppat upp på youtube, en Amerikansk cheerleader som fick en vanlig vaccin mot förkylning fick permanenta neurologiska skador. Hon kan numera bara gå normalt baklänges och bara prata normalt när hon springer (?!).

Vad tror ni? Är detta denna tjejs bittra verklighet eller är hon en väldigt övertygande och mediakåt skådespelare?

Se videon här:


9 kommentarer:

  1. Men tänk om det är sant, då är det det mest bizarra någonsin!! Stackarn!!

    SvaraRadera
  2. Hon bluffar juh, speciellt när klippet kommer ifrån Inside Edition...hur trovärdigt kan det vara??

    SvaraRadera
  3. Haha, bra skådis om hon bara spelar.....jag skulle skratta ihjäl mig om jag låtsades att det där var sant. Det är för sjukt för att vara påhittat.

    SvaraRadera
  4. jag tror det är helt seriöst, stackars tjej, hela världen tror att hon ljuger

    SvaraRadera
  5. jag kan inte låta bli att skratta åt henne ...:D

    SvaraRadera
  6. Jag hade en barndoms kompis som var med om något liknande. Fast hon kunde bara stå på ett ben och sjunga för att vara normal

    SvaraRadera
  7. Tänk om det är sant, fy vilka hemska människor ni är som bara skrattar åt henne.

    SvaraRadera