lördag 27 mars 2010

Clinique utmaningen v.2

Nu har det gått 2 veckor i min utmaning.

Den första delen kan ni läsa HÄR om ni är intresserade av att se hur bra Even better Clinical dark spot corrector från Clinique fungerar!

Reglerna:
Använd Even better Clinical dark spot corrector 2 gånger varje dag.

Använd solskydd varje dag. Jag använder solskyddet från La roche-posay, faktor 50!

Personligen ser jag ingen skillnad på Fläcken. Men det har ju bara gått 2 veckor. Däremot så kan jag kanske uppleva att min hud är aningens jämnare i tonen. Marginellt men dock!

Dock måste jag påpeka. I ett fall av fåfängdhet smörjde jag in mig med BUS från Vichy igårkväll. Så Fläcken kanske har sugit åt sig en del.

Ny bild kommer den 10 april! Då har det gått 4 veckor och resultat SKA synas!

Nu drar jag till KALMAR! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar