torsdag 25 mars 2010

BLAX snag-free hair elastics

Alltså: BLAX - luggfria gummisnoddar!

Söta, fina Barbara "BaBa" är en journalist-babe som har koll på hela skönhetsbranchen och har testat tusentals produkter. För 2 år sedan snubblade hon över BLAX gummisnoddar på en resa i USA, och sedan dess har hon inte använt någonting annat.

(Tusen tack äntligen för brevet Barbara! Jag tror brevbäraren blev snodd-sugen och snodde det förra!)
Fakta:
BLAX är gjorda av ett smidigt, återvinningsbart plastmaterial med suveräna egenskaper. De osynliga hårsnoddarna behåller samma elasticitet månad efter månad, simtur efter simtur och blir aldrig sladdriga.

BLAX är dessutomskonsamma mot håret. De sitter säkert där man satt dem och när man tar av dem glider de ur - utan att trassla, göra ont eller dra med ett enda hårstrå. BLAX är ett måste för dig som har tunt och fint hår och för dig som har hästsvans eller sätter upp håret varje dag. Snodden är oumbärlig för dig som simmar och tränar. Ingen som är håröm. barn eller vuxen, kan klara sig utan. Dessutom rekomenderar många frisörer denna fina snodd!
Barbara är ensam distributör för BLAX i de nordiska länderna. Inom kort kommer du att se en informationsfilm om BLAX här på 3tjejer.se och om du själv är sugen på snoddarna så finns dem att köpa HÄR på eleven.se
Självklart kastar jag mig över förpackningarna! Snoddarna är överraskande små men både spänstiga och tänjbara. Känslan av snodden är ungefär som en sådan platt, gul gummisnodd man får runt postpaket.

Jag sätter upp håret i en svans och tar snabbt ut den. Även om jag har HÖRT att den inte ska luggas så blev jag ändå förvånad - den gled snabbt och enkelt ur håret.

Jag testade med en "hög" svans, och samma där. Den sitter bra, luggas inte och KÄNNS skonsam mot håret.

Jag ska aldrig mer använda billiga gummisnoddar med stora metallclips på!! BLAX 4-EVER!





1 kommentar:

  1. På eleven.se kostar ett paket 75 kr PLUS FRAKT.
    På hqhair.com kostar ett paket under 30 kr, FRAKTFRITT! Bara så ni vet. :)

    Kan också säga att de genomskinliga verkar hålla bäst utan att gå sönder.

    SvaraRadera